Služby

Často si při prodeji nemovitosti neuvědomujeme, nakolik je důležité si s realitním makléřem jak se říká "sednout". Získat vzájemnou důvěru a příjemný pocit ze spolupráce. Pouze tak může všechno fungovat. Čím přispívám k budování vztahu já?

Profesionální fotografie

Nejprve vybíráme očima, až potom nastoupí rozum. Odpovězte si sami. Máte chuť na výborný kus hovězího masa, který nabízejí jen dvě restaurace. Oba stojí stejně, ale jedna z restaurací je mnohem dál, než jste si zprvu plánovali. Podíváte se na web, abyste se konečně rozhodli. První restaurace svůj masový skvost prezentuje na fotce, která je příliš tmavá, vyfocená z úhlu, kdy porce vypadá menší než deklarují a příloha hraje všemi barvami. Oproti tomu vzdálenější restaurace nechá steak nafotit profesionálem, který zachytí veškeré detaily vzbuzující touhu zakousnout se rovnou do obrazovky. Bude vás v takové situaci zajímat vzdálenost restaurace? Myslím, že ne. Bavíme se o jídle za maximálně pár stovek. A co teprve u transakcí v řádech milionů?

Videoprohlídka nemovitosti

Zdá se vám videoprohlídka na nemovitost zbytečná a neúčelná? Zamýšleli jste se někdy nad tím, kolik průměrný člověk stráví času sledováním televize nebo videí na YouTube? Lidé se jednoduše rádi baví a relaxují. Video obsah se stává stále populárnější. Jde o vyvolání pozitivních emocí, tak proč tohoto známého faktu nevyužít ve svůj prospěch při prodeji nemovitosti?

Marketingový plán

Známe to všichni. Kamkoliv se podíváme (na internet, Facebook, Instagram, YouTube, televizi nebo na okolí cestou do práce), všude vidíme samé reklamy. Mnohdy nás přímo rozčiluje neustálé vyrušování pozornosti. Co z toho ale plyne? Nic na tom nezměníme a ovlivňuje nás to. Firmy to mají moc dobře spočítané, jinak by to přece ani nedělali, ne? Vytvoření vhodné individuální marketingové strategie při prodeji nemovitosti je nezbytnost, avšak příliš opomíjená.

Homestaging nemovitosti

Představte si situaci, že jdete do obchodu koupit rohlík, který nutně potřebujete. Na prodejně jsou poslední dva kusy. Jeden dozlatova upečený, bez jediné vady na rohlíkové kráse. Druhý je nedopečený, v půlce nalomený a okraje se úplně drolí. Po jakém rohlíku sáhnete? I nemovitost vás musí lákat, abyste se na ní šli podívat. Jako když bez rozmyslu čapnete ten zlatavý rohlík.

Ostatní služby

Cítil jsem se vždy trapně, když jsem při placení neměl z nějakého důvodu dostatek peněz na zaplacení. Co se stalo? Jednoduše jsem si nezajistil potřebné financování. Nebo když jsem svou nepozorností podepsal něco, s nepříznivými právními následky do budoucna. Proto spolupracuji s lidmi, kteří jsou v dané problematice jako ryba ve vodě. Jedině tak chráním vás a sebe. Sám bych to nedokázal. V tom je síla vzájemné spolupráce.